content="GH68RhBLryXU8l_ooOtI2PPCDdqRKmKyvZQPZ5DdpPA" /> عمومي

عمومي
گفتگو در مباحث مختلف مانند كليد هوايي و تعمير لباسشويي و..

امروزه پرينترها به يكي از اساسي‌ترين لوازم در اداره‌ها، دفاتر و شركت‌هاي مختلف تبديل شده‌اند، به طوري كه وجود حداقل يكي از آن‌ها در تمامي ارگان‌ها و حتي منازل شخصي مردم ضروري است

معمولاً وقتي يك پرينتر مي‌خريم، انتظار داريم تا آن پرينتر بتواند براي سال‌ها بدون مشكل براي ما هزاران ورقه را چاپ كند، اما متاسفانه در عمل معمولاً اين چنين نيست و پرينترها هميشه ما را به دردسر مي‌اندازند! پرينترهاي كانن canon يكي از بهترين مارك‌هاي موجود در بازار هستند كه به طور گسترده‌اي در كشور ما كاربرد دارند. پرينترهاي كانن به دليل طول عمر و كيفيت بالاي خود شناخته مي‌شوند، اما استفاده‌ي طولاني مدت از آن‌ها باعث مي‌شود تا با خرابي پرينتر كانن مواجه شويد. انواع ارورها و خرابي‌ها در بين مدل‌هاي مختلف پرينترهاي كانن متفاوت هستند، اما براي بسياري از اين مشكل‌ها مي‌توان راه حل‌هاي كلي ارائه كرد.

پرينتر كانن پرينت نمي‌گيرد

بسياري از كاربران، با مشكل پرينتر كانن پرينت نمي‌گيرد روبرو شده‌اند. براي حل اين مشكل ابتدا بهتر است، اتصالات به دستگاه را بررسي كرده و از درستي آن‌ها اطمينان حاصل كنيد. بعد از اينكه، از وصل بودن پرينتر كانن به برق مطمئن شديد، دكمه روشن شدن دستگاه را بفشاريد. به لامپ ON نگاه كنيد وقتي كه از حالت چشمك زدن، به ثابت رسيد فرايند چاپ را شروع كنيد. اغلب اوقات اين مشكل، هنگامي كه فايل ارسالي به پرينتر داراي حجم فراواني از عكس و اشكال گرافيكي باشد رخ مي‌دهد. همچنين يك دليل ديگر، براي پرينت نگرفتن پرينتر كانن را مي‌توان در حافظه موقت دستگاه جستجو كرد. پر شدن حافظه پرينتر، در بسياري از مواقع منجر به متوقف شدن دستور پرينت مي‌شود.

بررسي كردن درايور پرينتر را از ياد نبريد، اطمينان حاصل كنيد كه از آخرين نسخه نهايي استفاده و آن را آپديت كرده‌ايد.

مهم‌ترين مشكلات رايج پرينتر كانن

به عنوان بخشي از مهم‌ترين مشكلات رايج پرينتر كانن، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

پرينتر نمي‌تواند برگه را پرينت بگيرد

يكي از مشكلات رايج پرينتر كانن اين است كه دستگاه نمي‌تواند برگه را پرينت بگيرد. در اين مواقع احتمالات مختلفي مطرح مي‌گردد، پس اجازه دهيد از ابتدا آغاز كنيم و ببينيم آيا چراغ Error بر روي دستگاه پرينتر كانن روشن هست يا نه، سپس بايد اطمينان حاصل كنيم كه كاغذ در جاي خود قرار گرفته است يا نه، محفظه‌ي قرارگيري كارتريج خالي نيست، كابل USB به دستگاهي كه تصميم داريم پرينت بگيريم متصل شده است يا اينكه با فناوري بي سيم ارتباط برقرار شده است با نه. ” حتماً در اين مواقع كه پرينتر كانن نمي‌تواند برگه شما را پرينت بگيرد، از سيم USB به جاي اتصال بي سيم استفاده نماييد.

راه حل

براي رفع اين مورد از مشكلات رايج پرينتر كانن اگر دستگاه شما قديمي است، بايد حالت چاپ كننده‌ي پيش فرض (default printer) را انتخاب كنيد، در Control Panel ويندوز كامپيوتر خود، وارد قسمت Devices and Printers شده و سپس بر روي پرينتري كه قصد داريد از آن طريق پرينت انجام گردد كليك راست نماييد و با انتخاب كردن گزينه‌ي set as default آن را به صورت پيش فرض به حالت چاپ ببريد. همچنين اطمينان حاصل كنيد كه در برنامه‌اي كه قصد داريد برگه‌اي را پرينت كنيد، دستگاه درست را انتخاب كرده‌ايد. در صورت برطرف نشدن مشكل، مي‌توانيد از متخصصين تعميرات پرينتر كانن در نمايندگي كانن كمك بگيريد.

اگر صفحه نمايش آيفون شكست چه راه حل‌هايي داريم؟

كند شدن پرينتر كانن

كند شدن پرينتر كانن، يكي از مشكلات رايجي است كه كاربران پرينتر كانن همواره با آن مواجه خواهند شد. اين مسئله اغلب هنگامي كه قصد داريد، فايلي را با كيفيت بالا چاپ كنيد اتفاق مي‌افتد. ساده‌ترين راه براي رفع اين مشكل، مراجعه به تنظيمات پرينتر و كاهش دادن كيفيت چاپ است. با انجام اين كار شما با يك تير دو نشان مي‌زنيد. علاوه بر افزايش سرعت پرينتر، در مصرف تونر و يا جوهر دستگاه نيز صرفه جويي خواهيد كرد.

كاغذ مناسب را انتخاب كنيد

هنگامي كه كاغذ نامناسب با ضخامت بالا را درون پرينتر كانن قرار مي‌دهيد، روي صفحه نمايش يا به وسيله چراغ‌هاي پرينتر، يك پيغام خطا ظاهر خواهد شد كه به شما خبر از نامناسب بودن كاغذ مي‌دهد.

در اولين قدم، شما بايد پرينتر را خاموش كرده و آن را از برق بيرون بكشيد، سپس بدون دست زدن به ديگر قطعات پرينتر، با احتياط و به آرامي كاغذ درون پرينتر را از دستگاه بيرون بياوريد.

به طور كلي بهتر است براي جلوگيري از مشكلات پرينتر كانن، بهترين و با كيفيت‌ترين مواد و ملزومات مصرفي را انتخاب كنيد. همچنين تعويض و يا شارژ كارتريج را نيز، به افراد ماهر در اين زمينه بسپاريد تا نيازي به تعمير پرينتر نداشته باشيد.

تعميرات پرينتر كنون

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۰۴:۰۴ ] [ امير حسين احمدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اين وبلاگ قصد داريم تا باشما درباره موضاعات متفاوت تعمال داشته باشيم موضوعاتي مانند انتخاب كليد اتوماتيك براي ساختمان و يا تعمير لباسشويي و از اين دسته مطالب
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی