content="GH68RhBLryXU8l_ooOtI2PPCDdqRKmKyvZQPZ5DdpPA" /> عمومي

عمومي
گفتگو در مباحث مختلف مانند كليد هوايي و تعمير لباسشويي و..

خريد لپ تاپ يك فرايند بسيار دلهره آور و البته هيجان انگيز است. هنگام خريد لبخندي دائمي روي لبانتان نشسته و قند هم در دلتان آب مي‌شود! لپ تاپ‌هاي زيادي براي انتخاب وجود دارد و به زودي يكي از آنها مال شما خواهد شد.

هيجان هميشه بد نيست اما ممكن است در قضاوت درست مانع ايجاد كند. برخي اوقات افرادي كه به درستي تحقيق و نتيجه گيري كرده‌اند تا لحظه‌اي كه از كارتشان پول مي‌كشند ممكن است دچار اشتباهاتي شوند. شايد اين اشتباهات هميشه هم نتيجه بدي نداشته باشد اما اغلب سبب مي‌شود فرد لپ تاپ نامناسبي بخرد كه چندان به كارش هم نمي‌آيد.

يا لپ تاپ اچ پي بخريم؟ اين شايد مهم‌ترين سوالي باشد كه طرفداران شركت اچ پي به عنوان يكي از قديمي‌ترين برندهاي توليد كننده لپ تاپ در دنيا از خود مي‌پرسند و ترديدهايي در اين باره دارند.

در اين مطلب در نمايندگي HP قصد داريم با بررسي جوانب مختلف خريد لپ تاپ‌هاي اچ پي، اين موضوع را مورد بررسي قرار دهيم و پاسخ قانع كننده‌اي به اين سؤال بدهيم.

فكر كردن با چشمانتان

ساليان سال است كه لپ تاپ‌ها، كي برد و موس تاچ پد دارند اما هيچ پيشرفت جديدي نكرده‌اند. بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه خريداران جديد به ندرت رابط كاربري را در ليست اولويت‌هاي خود قرار مي‌دهند. اين مسئله بسيار جاي تأسف دارد چرا كه اغلب تعاملات ما با لپ تاپ از طريق دست‌هايمان صورت مي‌گيرد. اپل تنها كمپاني است كه اين واقعيت را پذيرفته و در فروشگاهايش به خريداران اجازه مي‌دهد مك بوك ها را در درست گرفته، با كيبوردش كاركرده و در واقع آن را كشف كنند. تفاوت‌هاي چشمگيري بين رابط كاربر لپ تاپ‌هاي گوناگون وجود دارند و معمولاً افراد تمايلي ندارند پول زيادي صرف كنند تا مطمئن شوند كدام يك را مي‌پسندند. به عنوان مثال ThinkPad Edge E530 لنوو، تاچ پد و كي برد بسيار عالي و علاوه بر آن يك پوينت استيك هم دارد. استفاده روزانه از اين لپ تاپ 499 دلاري تجربه بي نظيري را براي شما به ارمغان مي‌آورد. بنابراين سعي كنيد حتماً قبل از اتخاذ تصميم، كيبوردهاي مختلف را تست كرده و تاچ پدها را امتحان كنيد و از احساس خوبي كه به شما مي‌دهند مطمئن شويد.

كيفيت و كارايي لپ تاپ‌هاي اچ پي

براي پاسخ به سؤال آيا لپ تاپ اچ پي بخريم؟ بايد خريد اين محصولات را از جنبه‌هاي مختلف مورد بررسي قرار دهيم.

يكي از جنبه‌هايي كه مي‌توانيم براي پاسخ به اين سؤال با بررسي آن به نتيجه برسيم، ارزيابي كيفيت و كارايي امكانات و قابليت‌هاي مختلف لپ تاپ‌هاي اچ پي در مقايسه با ساير برندها است.

به طور كلي از نظر ظاهري و ساختاري و همچنين سخت افزار داخلي مي‌توانيم اچ پي را به عنوان برندي معرفي كنيم كه از توليد اولين لپ تاپ تاكنون توانسته است، كيفيت بسيار قابل قبولي را ارائه دهد.

استفاده از امكانات به روز و پيشرفته در كنار كيفيت و كارايي كه در امكانات پايه‌اي هر كدام از مدل‌هاي اچ پي مشاهده مي‌كنيم، باعث شده است تا اين برند بتواند فروش بسيار مناسبي در زمينه توليدات ديجيتال داشته باشد و در سال‌هاي گذشته به عنوان يكي از برترين توليد كنندگان لپ تاپ شناخته شود.

از نظر نرم افزاري نيز لپ تاپ‌هاي اچ پي از سيستم عامل ويندوز استفاده مي‌كنند و به دليل بهره مندي از پردازنده‌هاي مناسب مي‌توانند عملكرد به نسبت خوبي را ارائه نمايند.

البته اچ پي با توليد لپ تاپ‌هاي مختلف با امكانات متفاوت اين امكان را به مشتريان خود داده است تا بتوانند مطابق با نياز خود، يكي از محصولات را خريداري نمايند.

پس به طور كلي مي‌توانيم از نظر كيفيت و كارايي اچ پي را به عنوان گزينه بسيار مناسبي معرفي نماييم.

مسخ شدن دربرابر صفحه نمايش‌هاي براق و شيشه‌اي

بيشتر لپ تاپ‌هاي امروزي با صفحه نمايش‌هاي شيشه‌اي (glassy) راهي بازار مي‌شوند. اين دسته از نمايشگرها رنگ‌ها را واضح‌تر نشان مي‌دهند و در فروشگاه‌ها جلوه خوبي دارند به خصوص مواقعي كه خاموش هستند. و البته در يك اتاق روشن و همين طور در فضاي باز استفاده از اين صفحه نمايشگرها غير ممكن مي‌شود!

خرابي پرينترهاي كانن Canon و راهكارهاي رفع آن

خريداران، اغلب اين لپ تاپ‌ها را انتخاب مي‌كنند زيرا پيدا كردن صفحه نمايشي كه غير براق باشد در فروشگاه‌ها دشوار است. اما آنها وجود دارند و قيمت‌هايشان هم بسيار مقرون به صرفه است. ThinkPad Edge لنوو، لپ تاپ دل Precision و اچ پي ProBook اين چنين هستند. ممكن است صفحه نمايش مات را در ديگر لپ تاپ‌ها هم ببينيد اما معمولاً اين‌ها در حد گزينه‌اي روي وب سايت توليد كننده‌ها باقي مي‌مانند. اگر لپ تاپي را كه مورد پسندتان است در فروشگاه يافتيد توصيه مي‌كنم به خانه برگرديد و در اينترنت به دنبال مدل مشابه آن بگرديد كه پوشش مات داشته باشد.

با توجه به مواردي كه گفته شد مي‌توانيم به اين نتيجه برسيم كه هر چند لپ تاپ‌هاي اچ پي از كيفيت بالايي برخوردار هستند اما عدم پشتيباني كامل از اين محصولات و همچنين عدم وارد شدن آن‌ها و بالا رفتن قيمت اين محصولات باعث شده است تا لپ تاپ‌هاي لنوو و ايسوس مشتريان بيشتري را پيش روي خود ببينند.

پس اگر دغدغه‌اي براي قيمت و يا پشتيباني از لپ تاپ اچ پي خود داريد در پاسخ به سؤال آيا لپ تاپ اچ پي بخريم؟ مي‌توانيد از خريد منصرف شده و به سراغ لپ تاپ‌هاي ايسوس و لنوو برويد كه امروزه روند رو به رو رشدي را براي فروش در داخل كشور در پيش گرفته‌اند.

تعمير لپ تاپ hp

نمايندگي تعميرات ايكس ويژن

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۰۹:۳۸ ] [ امير حسين احمدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اين وبلاگ قصد داريم تا باشما درباره موضاعات متفاوت تعمال داشته باشيم موضوعاتي مانند انتخاب كليد اتوماتيك براي ساختمان و يا تعمير لباسشويي و از اين دسته مطالب
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی