content="GH68RhBLryXU8l_ooOtI2PPCDdqRKmKyvZQPZ5DdpPA" /> عمومي

عمومي
گفتگو در مباحث مختلف مانند كليد هوايي و تعمير لباسشويي و..

لپ تاپ Asus X540 جزو لپ تاپ‌هاي سري X ساخته شده توسط ايسوس است كه به دليل امكانات مناسب سخت افزاري، همچنين ظاهر زيبا و قيمت مناسب جزو محصولات پر طرفدار شركت ايسوس محسوب مي‌شود.

 در ادامه به معرفي مشخصات لپ تاپ Asus X540 و سپس به نقد و بررسي و بيان مزايا و معايب آن و در نهايت به بيان قيمت حدودي براي مدل‌هاي مختلف اين لپ تاپ مي‌پردازيم.

مزايا و معايب لپ تاپ‌هاي ايسوس

مهم‌ترين موضوعي كه در مورد بررسي مزايا و معايب لپ تاپ‌هاي ايسوس مي‌توان به آن اشاره نمود كه اين بررسي در حالت كلي صورت گرفته است و ممكن است براي برخي از مدل‌هاي ارائه شده صدق نكند.

در بررسي مزايا و معايب لپ تاپ‌هاي ايسوس بهتر است ابتدا به مزاياي اين محصولات كه البته بسيار زياد هم مي‌باشند بپردازيم تا شما با سطح كيفي لپ تاپ‌هاي ايسوس بيشتر آشنا شويد.

مشخصات فني و ظاهري لپ تاپ Asus X540

ابعاد لپ تاپ Asus X540، ۲۷٫۲*۲۵۱*۳۸۱ ميلي متر است. اندازه‌ي صفحه نمايش آن، ۱۵٫۶ اينچ است. اين لپ تاپ داراي دو پورت USB 2.0 و USB 3.0 است. كيفيت وب كم آن VGA web camera است. داراي حافظه‌ي كشي در حدود ۳ مگابايت است. در اين لپ تاپ يك پردازنده‌ي مدل Quad core استفاده شده كه كه اين پردازنده براي انجام برنامه نويسي، ويرايش ويدئو و عكس و همچنين نصب و اجراي برنامه‌هاي كامپيوتري مناسب است. حافظه‌ي رم استفاده شده براي اين لپ تاپ، ۴ گيگا بايتي و از نوع DDR3 است. حافظه‌ي هارد استفاده شده در لپ تاپ Asus X540، ۵۰۰ گيگا بايت است. همچنين رزولوشن لپ تاپ ۱۳۶۶*۷۶۸ و از نوع HD است و نوع صفحه‌ي نمايش TFT LED-backlit LCD مي‌باشد. در اين لپ تاپ پردازنده‌ي INTEL سري core i3 و مدل پردازنده ۴۰۰۲ U است و فركانس پردازنده ۱٫۷۰ گيگاهرتز و قابل ارتقا تا ۲٫۷۰ گيگا هرتز مي‌باشد. پردازنده‌ي گرافيكي استفاده شده در اين لپ تاپ VGA و شركت سازنده پردازنده‌ي گرافيكي NVIDIA و همچنين مدل پردازنده‌ي گرافيكي در آن GeForce 920M و حافظه‌ي اختصاصي پردازنده‌ي گرافيكي ۲ گيگا بايت است و حافظه‌ي كل گرافيكي آن ۴۰۹۶ مگابايت مي‌باشد.

مزاياي لپ تاپ‌هاي ايسوس

 طراحي زيبا

يكي از مهم‌ترين اهداف ايسوس در بازار لپ تاپ‌ها ارائه‌ي محصولاتي با طراحي زيبا و البته خلاقانه مي‌باشد.

مهندسان ايسوس به خوبي مي‌دانند درصد بالايي از مشتريان در اولويت‌هاي اوليه‌ي خود به دنبال خريد يك لپ تاپ شيك و بسيار زيبا هستند به همين دليل از مواد و متريالي در ساخت لپ تاپ‌هاي خود استفاده مي‌كنند تا اين محصولات بتوانند در همان لحظه‌ي اوليه چشمان مشتريان را به خود خيره نمايند.

تنوعي كه ايسوس در ساخت لپ تاپ‌هاي خود به واسطه‌ي استفاده از مواد و متريال مختلف ارائه نموده است شايد يكي از دلايل محبوبيت‌هاي مدل‌هاي مختلف لپ تاپ اين شركت باشد.

كارايي و كيفيت بالا

شايد شما نيز به عنوان يكي از كساني كه به دنبال كسب اطلاعات در مورد مزايا و معايب لپ تاپ‌هاي ايسوس هستيد از دوستان و آشنايان خود در مورد كيفيت و كارايي بالاي لپ تاپ‌هاي ايسوس به كرات شنيده باشيد.

اين موضوع با توجه به تجربه‌ي كاربران و همچنين نظر سنجي‌هايي كه توسط شركت ايسوس در مورد كيفيت و كارايي لپ تاپ‌ها انجام شده است به خوبي اثبات مي‌شود.

استفاده از سخت افزار قوي باعث شده است تا كساني كه به دنبال كيفيت بالا در اجراي برنامه‌ها و همچنين پشتيباني از نرم افزارهاي مختلف هستند به سمت اين لپ تاپ‌ها روي بياورند.

با مشاهده‌ي تكنولوژي‌ها و فناوري‌ها به كار رفته در صفحه نمايش لپ تاپ‌هاي ايسوس و همچنين قابليت‌هاي ذخيره سازي آن مي‌توان به خوبي قدرت و كيفيت سخت افزار اين دستگاه را متوجه شد.

برآورد قيمت لپ تاپ Asus X540

براي اين مدل لپ تاپ قيمت‌هاي مختلفي وجود دارد كه كاربران با توجه به نيازهاي متنوع خود مي‌توانند مدل مورد نظر را انتخاب و خريداري نمايند.

برخي از مدل‌هاي مختلف اين لپ تاپ را در زير بيان مي‌كنيم:

آيا لپ تاپ اچ پي بخريم؟

ايسوس X540N

لپ تاپ ايسوس X540UB vivobook

ايسوس X540MA

ايسوس مدل VivoBook X540UB-E

ايسوس X540SA

ايسوس X540LJ

ايسوس X540NV

ايسوس X540SC-A براي مدل‌هاي مختلف اين لپ تاپ رنج قيمتي از سه ميليون تومان تا هشت ميليون تومان وجود دارد كه براي يك كاربر با استفاده‌هاي عمومي بسيار مناسب است.

تعمير لپ تاپ ايسوس

تعمير لپ تاپ اچ پي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۵:۲۹ ] [ امير حسين احمدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اين وبلاگ قصد داريم تا باشما درباره موضاعات متفاوت تعمال داشته باشيم موضوعاتي مانند انتخاب كليد اتوماتيك براي ساختمان و يا تعمير لباسشويي و از اين دسته مطالب
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی